آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

یادداشت های کودکی

پروژه ي از پوشك گرفتن

1392/5/14 16:38
نویسنده : زیبا
772 بازدید
اشتراک گذاری

                                     سلام عسلكم

برات بگم كه من از همون اول براي اينكه تو رو از پوشك بگيرم عجله داشتم همين تابستون رو هم تو برنامه داشتم ولي وقتي شروع شد خودم هم نفهميدم چطور شد در حقيقت تو عمل انجام شده قرار گرفتم  عجله نكن ميگم چرا

جريان از اين قراره كه 20 تير يعني دقيقا پايان 15 ماهگيت اسهال گرفتي و پاهات در اثر تماس زياد با اسهال كه خيلي اسيديه دچار سوختگي شد منم بازت ميذاشتم كه هوا بخوره و زودتر خوب بشه بعد از اينكه خوب شدي من هم گفتم حالا كه چند روز باز بوده بذار شروع كنم اينطوري شد كه قيد فرش و خونه زندگي رو زدم و ديگه تو خونه پوشكت نكردم تو روزهاي اول واقعا به غلط كردن افتاده بودم ازطرفي حسابي ترتيب آبياري فرشها رو داده بودي نه راه پس داشتم نه راه پيش تو هم ديگه زير بار پوشك پوشيدن نميرفتي 20 روز گذشت ولي دريغ از اينكه يه بار تو لگنت جيش كني در اوج ناميدي بودم كه يه بار كه باز باز بودي ديدم يه قطره جيش داره ميريزه سريع نشوندم رو لگن و جييش با اينكه تو نگفته بودي حسابي ذوق كردم و نيرو گرفتم  از روز 22وم چند قطره جيش ميكني و با نق زدن خبرم ميكني و ادامه جيش رو ميبرمت لگن البته هنوز قبلش نميتوني خبرم كني پي پي هم خودم از حالت صورتت ميفهمم و ميبرمت ولي ميدونم هنوز راه زيادي دارم  راستي ديروز بعداز ظهر هنوز چيزي از خوابت نگذشته بود كه ديدم اومدي تو اتاق از اينكه اونقدر زود بيدار شدي تعجب كردم يكدفعه به ذهنم رسيد شايد جيش داري پرسيدم جيش داري تو هم به حموم اشاره كردي آخه لگنت اونجاست و رفتيم جيش كردي  غروب هم با بابا رفتيم برات جايزه گرفتيم يه ماشين و آجره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

انچمن پاتوق من و تو
14 مرداد 92 18:52
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبای دارین. دوست من . انجمنی دارم که شمارو دعوت به بازدید میکنم. خوشحال میشم عضو پاتوق من و تو شوید. انجمن پاتوق من و تو پذیرای کاربران فعال برای مدیریت هست به امید روز های بهتر www.patoghmanoto.ir
مامان هلیا
16 مرداد 92 18:05
سلام.خدا کوچولوتونو حفظ کنه هزار ماشالله شیرینه.خیلی دوست دارم تجربیاتمونو در اختیار هم دیگه بذاریم اخه دختر من با کوچولوی شما هم سن.
مامان هلیا
20 مرداد 92 3:08
سلام خانومی.یه راهنمایی میخواستم ازتون. من برای هلیا پک با ما رو گرفتم سیدیشو خیلی دوست داشت ولی متاسفانه اونو شکست بعد براش تراشه های الماس گرفتم ولی زیاد خوشش نمیاد میخواستم بدونم شما برای اموزش ارشان جون از چه چیزایی استفاده میکنیدممنون
مامان آرین
22 مرداد 92 11:45
سلام زیبا جان.انشاالله با موفقیت پروژه رو به سراتجام برسونی.اما زود نیست براشون؟یعنی منم شروع کنم؟