آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

یادداشت های کودکی

دومين ماه با تو بودن

1391/5/5 12:59
نویسنده : زیبا
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم الان تو خوابيدي و من فرصت كردم بيام و خاطرات 2 ماهگيتو بنويسم                                                                 ديگه وقتي بيدار ميشي مثل قبل گريه نميكني آخه ياد گرفتي نق بزني      47 روزگيت برديمت ختنه ات كرديم خدايا مادر بودن چه سختهآخ هم بايد ختنه ميشدي هم دلم نميومد تو مطب از شنيدن صداي گريه ات بغضم تركيد  وقتي اومديم خونه 2 ساعت تمام جيغ زدي و گريه كردي تا جيش كني ولي وقتي جيش كردي خوابيدي بعد اون ديگه خوب شدي و گري نكردي 5روز بعد حلقه ات افتاد آخيش راحت شديم مباركت باشه پسرم  20 ام خرداد باز گريه ات رو در اورديم آخه واكسن 2 ماهگي زدي بميرم چقدر درد كشيدي ولي خدارو شكر تب نكردي آخه از همون لحظه قطره استامينوفن رو 4ساعت 4 ساعت ميدادم                                                  جديدا خيلي خوش اخلاق شدي عاشق ايني كه باهات حرف بزنم تو هم ذوق كني و با زبون خودت جواب بدي منظورم همون صداهايي كه در مياري من ميگم ااااا..... تو هم ميگي من ميگم قققققق..... تو هم ميگي و خودتم ميخنديخنده اسمتو گذاشتيم خوش خنده ي بد گريه آخه خدا نكنه گريه كني سياه ميشيگریه ساعت 10 ونيم شب هم حتما بايد بغلت كنم راه برم تا بخوابي يك دقيقه هم صبر نداري خوب مامان شدن اين چيزارم داره ديگه چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرسن
22 تیر 91 13:29
سلام کاشکی عکسی از پسر گلتون میذاشتین


منم دلم ميخواد ولي نتونستم حجم عكسها رو كم كنم يعني برنامه شو ندارم به زودي ميذارم
مامان آرشیدا کوچولو
2 مرداد 91 2:35
دلبری با یه برنامه edit ساده هم میتونی حجم عکست رو کم کنی


مرسي نميدمنستم يعني چند بار پرسيده بودم ولي كسي نگفته بود
الهام مامان آوینا
3 مرداد 91 12:05
سلام. من با اجازه اتون ارشان جون را تو وبلاگ 91 ای ها معرفی کردم ... به ما هم سر بزنید و با نظراتتون شادمون کنید...


خواهش ميكنم چشم حتما سر ميزنم راستش زياد وبلاگم فعال نيست يه خورده تنبلي ميكنم يعني فكر ميكنم مطالبي كه بايد بنويسم پيش پا افتاده وحوصله سر بره
الهام مامان آوینا
3 مرداد 91 12:05
http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/