آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

یادداشت های کودکی

ماه اول زندگي آرشان

1391/3/26 12:58
نویسنده : زیبا
249 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 8و 44 دقيقه بود كه صداي گريه ات رو شنيدم اخه بهوش بودم و از بي حسي استفاده كرده بودم بگذريم كه چقدر وحشت كرده بودم از بيمارستان هيچي نگم بهتره چون اصلا يادم نيست فقط درد بود وبس ولي وقتي اخر شب موقع شير خوردن تو بغلم خوابت برد انگار دردام رو يادم رفت باورم نميشد تو كوچولوي مني                  روز دوم رفتيم خونه حالت خوب بود روز 5ام به اصرار بابا برديمت آزمايش زردي گفتند 11 با مراقبت خوب ميشه همون روز نافت افتاد و كلي ذوق كرديم روز دهم اولين حمومت رو با عمه رفتي خودمونيم خيلي از آب ميترسي روز 15ام وزنت از 3و 190 به 4و100 رسيد 2 سانت هم قد كشيدي   17 روز شبهانميذاشتي بخوابيم ولي از اون به بعد شبها خوب ميخوابي                                                                                        بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطمه گلی
27 خرداد 91 16:03
سلام مامان آرشان خوب خواهش می کنم خوشحال شدم که تونستم یه بار دیگه یکی دیگه از مامانای خوبو خوشحال کنمادرس من هم همین ادرس وبی هست که سمت چپ می بینید اسم وبلاگ هم( دختر مهتابی فاطمه گلی)خوشحال می شم با هم دوست باشیم اگرهم در مورد وبلاگتون کمکی از دستم بر میاد من دریغ نمی کنم آرشان عزیزرو ببوس
زهره مامان آریان جون
30 خرداد 91 1:21
خدا براتون ببخشه. راستی عکس آرشان کوشولو کو پس؟؟؟؟
سپیده
1 تیر 91 14:47
خدا حفظش کنه.