آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

یادداشت های کودکی

موفقيت 50% پروژه ي پوشك

1392/5/28 16:05
نویسنده : زیبا
799 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم خيلي عجله دارم اومدم بگم كه پروژهي پوشك كه از 22 تير شروع شد يعني پايان 15 ماهگي شما در عرض 1 ماه به موفقيت      totalgifs.com alfabeto-atualizvai-e-volta gif gif 0.giftotalgifs.com alfabeto-atualizvai-e-volta gif gif 5.gif    درصدي رسيده يعني اينكه 4 روزه شما اصلا خودتو خيس نكردي اين يعني نصف راه رو رفتيم فقط مونده شما خودت بتوني تشخيص بدي كي جيش داري و بهم بگي چونالان من خودم ميبرمت  و هنوز نميتوني متوجه بشي مثانه ات پره و اينكه بعد از از شير گرفتن شب ها هم بدون پوشك لالا كني خيلي خوشحالم احساس ميكنم كم كم دارم به اون نقطه ي كه بايد بگم آخييييش ميرسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خواب گو
24 مرداد 92 22:03
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان امیرحسین
25 مرداد 92 1:05
ماشاالله به حمتت مامانی خیلی سخته ولی موفق باشی.
مرمر(مامی کسرا)
26 مرداد 92 15:54
موفق باشی عزیزم....من که روزی حداقل یه بار که میخوام برم بیرون پنبرزش میکنم ...تو چی؟؟؟
مرمر(مامی کسرا)
26 مرداد 92 16:57
خواهش میکنم عزیزم من که کاری نکردم...آرشان جونمو ببوس...
محیامامان دینا
2 شهریور 92 12:14
وقتی بچه ها رو از پوشک میگیری احساس میکنی دیگه بزرگ شدن.از پوشک خریدن هم راحت میشی.من که خیلی راحت شدم
مامان پريسا خانوم
4 شهریور 92 23:38
خيلي خوبه كه زود شروع كردين ايشالا موفق باشيد