آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

یادداشت های کودکی

این روزهای تو

1392/5/13 17:48
نویسنده : زیبا
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

                                            سلام قند عسلم

پسر شیرینم الان تو خوابیدی نمیدونی با چه ذوقی نگاهت میکنم من همیشه عاشق خواب نی نی ها بودم الان که میبینم پسر خودم چه ناز خوابیده اشک شوق چشمامو پر میکنه اگر بیدار نمیشدی یه بوس محکم میکردمت از خوابت گفتم یاد روزی افتادم که من داشتم کار میکردم تو نشسته بودی پیشم ماهواره روشن بود و موزیک ملایمی پخش میکرد تو یکفعه برگشتم دیدم خوابت برده اونم نشسته الان عکسشو میذارم

اینم کلووز آپش

وای که من عاشق این عکستم از یه طرف دلم برات سوخت از طرفی از اینکه میدیدم خودت خوابیدی خوشحال شدم این یعنی داری بزرگ میشی

درسته وقتی خسته میشم کمی گلایه میکنم و نق میزنم که چرا بزرگ نمیشی ولی واقعا وقتی بزرگ بشی دلم برای این لحظه ها یه ذره میشه برای بوسه هایی کهتو خواب بهت میزنم برای وقتی تو بغلم خوابت میبره  برای شیطونیهات برای این کارات !!!!!!

آخه من به تو چی بگم اونجا هم جای بازیه ؟؟؟؟

امان از دست تو که ه خاطر این شیطونی هات روزی چند بار اون میز و آینه رو تمیز میکنم بازم انگار نه انگار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرین
22 مرداد 92 11:48
ای جانممممممممممممم شیطون بلای خوشگل چه مردی شده هزارماشاالله
مامان امیرحسین
25 مرداد 92 1:03
ای جانم چه قدر هزار ماشاالله گل پسرتون نازه.خداحفظش کنه۰ خیلی ناز خوابیده
ساناز
4 شهریور 92 19:36
وای چه بامزه خوابیده بود
مامان پريسا خانوم
4 شهریور 92 23:42
چه بامزه خوابيده اي جـــــــــــــــــــــــــان خوشحالم باهاتون آشنا شدم وبلاگ جالبي دارين
خاله فریبا
5 شهریور 92 12:14
سلام وبلاگ زیبایی دارین چه پسر شیطون بلایی خدا حفظش کنه اگه مایلین با هم تبادل لینک داشته باشیم؟