آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

یادداشت های کودکی

تولدت مبارک

1392/1/22 17:20
نویسنده : زیبا
787 بازدید
اشتراک گذاری

                                           

سلام عسلم بالاخره  روز تولدت رسید شاید باور نکنی ولی از قبل به دنیا اومدنت تو فکر این روز بودم  ولی  تو لحظات آخر تصمیم گرفتم یه جشن خودمونی بگیرم خیلی هم خوش گذشت و خوشحالم که با شلوغ کردن بیش از حد اذیتت نکردم آخه پسر مامان زیاد با غریبه ها جور نیست و میدونستم با دعوت مهمون زیاد اوقاتت رو تلخ میکنم اونوقت همه چی خراب میشه ولی در عوض شب تولدت با وجود بابا بزرگها . مامان بزرگها . عمه ها و خاله و دایی حسابی بهت خوش گذشت منم زیاد خسته نشدم

 

عکسها ادامه مطلب

صبح روز بعد تولد : آرشان با هدیه های تولدش

این ماشین رو  من و بابا گرفتیم برات

این ارگ رو مامانی و آقا جون برات گرفتند  لبخند مرسی ( خودمونیم صدات هم قشنگ بوداااا) ما که لذت بردیم

این  هلی کوپتر و آدم آهنی هم کادوی دایی جوونم

 

این ٣ چرخه از طرف بابا جان و عزیز   مرسی

عمه مهناز دستش درد نکنه  چه تریلی با حالی

کادوی خاله جوون مرسی

 

این تاپ رو عمه کوچیکه گرفته

ا

دست همتوون درد نکنه من رفتم بای بای

راستی مامانی  یه جفت کفش هم گرفته که رفته برای تعویض دستش درد نکنه  دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرین
25 فروردین 92 15:48
سلام زیبا جان.دلمون واستون تنگ شده بود حسابیا.کلی پیغوم گذاشتیم براتون.خداروشکر که خوبین ودوباره وبلاگ رو آپ کردی واز همه مهمتر تولد گل پسر مبارک 120ساله بشه انشاالله.سال نو تون هم مبارک .بهترین ها رو براتون آرزومندم.
نی نی 91
25 فروردین 92 22:35
سلام چرا به وب نی نی 91 سر نمیزنین؟
مامانی محمد طاها
31 فروردین 92 13:22
مبارکه مبارکه
الهام مامان آوینا
1 اردیبهشت 92 14:33
خیلی کادو ها زیبا بود.. دستشون درد نکنه.. تولد ارشان جان را تبریک می گم زیبای عزیز
مامان آمیتیس
1 اردیبهشت 92 17:21
آرشان جون تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی کادوها مبارکت باشه
مامان ماهیار
2 اردیبهشت 92 9:59
چه تولد قشنگی چه پسر نازی چه کادوهای قشنگی تولدت مبارک به وب ما هم سربزن
محیامامان دینا
2 اردیبهشت 92 10:32
تولدت مبارک گل پسر 100 ساله بشی