آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

یادداشت های کودکی

بعد از مدتها

1392/1/15 20:42
نویسنده : زیبا
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلکم میدونم خیلی دیر کردم ولی دلیل دارم یه عالمه اونم از نوع موجه

١ بعد از آخرین پستی که برات گذاشتم  اینترنت حدود ١ هفته ای مشکل داشت

٢ برای ارشد ثبت نام کردم و کم کم باید خودم رو آماده کنم

٣بعدش هم که کارای عید و خرید بعد هم که خود عید و آره دیگه حسابی سرم شلوغ بود

٤ فکر میکنم به اینترنت اعتیاد پیدا کردم تو ترک بودم همه کارام میموند با یه عالمه خستگی  از حالا به بعد هفته ای یه بار آپ میکنم و تمام

ولی مهمتر از اون اینکه  یه حدودی از جو نی نی وبلاگ به خاطر مسایل حاشیه ای اون زده شدم ولی به اصرار بابا برگشتم تا برات بنویسم ولی اینبار فقط برای تو مینویسم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق مامان آرشا
16 فروردین 92 0:11
خوش اومدی عزیزم
مامان محمد و ساقی
18 فروردین 92 23:17
ایشالله تو همه ی کارها موفق باشی تولد گل پسر هم مبارک باشه
مامانی درسا
20 فروردین 92 3:05
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی وسلامت
مامان حسین جون
20 فروردین 92 11:42
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
شقایق مامان آرشا
24 فروردین 92 17:56
خصوصی داری عزیزم
شقایق مامان آرشا
24 فروردین 92 17:59
سلام مرسی عزیزم از اینکه آگاهم کردی .اینجا هم باید مزاحم داشته باشیم .با اونکه خیلی دوس دارم در کنار آرشا باشم ولی باید حواسم جمع باشه جند روز پیشم یه کامنت مزاحمی داشتم.در هز صورت ممنون