آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

یادداشت های کودکی

لي لي حوضك

1391/11/27 11:52
نویسنده : زیبا
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم تقريبا يك هفته است يا گرفتي و لي لي حوضك رو با دستات نشون ميدي تا من ميخونم سريع با انگشت كف دستت رو نشون ميدي موقع خوابيدن هم براي خودت ميخوني تا خوابت ميبره البته منظورم از خوندن همون صداسازيه وقتي اينكارو ميكني ميخوام اونقدر بوست كنم و تو بغلم فشار بدم كه نگو 

ديگه اينكه ديشب براي اولين بار به مدت 5 ساعت بدون مامان بودي گذاشته بوديمت پيش عزيز (مامان بابا ) و رفتيه بوديم عروسي آخه شب حنابندون خسته شده بودي براي همين اين تصميم رو گرفتيم تو هم اونطور كه عزيز ميگفت اصلا اذيت نكرده بودي شامت هم حسابي خورده بودي آفرين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آرین
27 بهمن 91 21:03
فدای لی لی حوضک کردنت پسر طلا.آفرین عزیز رو اذیت نکردی دیگه مردی شدی ماشاالله
انسیه
28 بهمن 91 2:53
سلام مامان آرشان اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم بهم سربزن نظرتوبگو
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 15:37
سلام نمیدونم چه لذتی تو بازی لی لی حوضک هست که بچه ها اینقدر دوسش دارن. سلامت باشی همیشه عزیزم
مامان محمد و ساقی
3 اسفند 91 16:33
سلام زیبا جان دارم آلبوم سوم عکسها رو درست می کنم.میشه تاریخ تولد دقیق آرشان جان رو برام بزاری
شقایق مامان آرشا
4 اسفند 91 19:22
آفرین پسملی.این دیگه نشونه آقا شدن پسملیه
مامان محمد و ساقی
23 اسفند 91 21:00
سلام زیبا جان شرمنده میشه تاریخ تولد آرشام جان رو دوباره برام بفرستی
♥مامان آمیتیس♥
26 اسفند 91 2:05
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 23:05
در لحظه اي که زيبا ترين ملودي ها ازآسمان جاري است به فردا گوش بسپار و دل انگيزترين موسيقي عالم را درياب ، آغاز سمفوني بهار مبارکباد http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg
مامان آمیتیس
29 اسفند 91 6:25
سوختن غصه هایت را در آتش آخرین چهارشنبه سال آرزو دارم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:03
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
محیا.مامان دینا
30 اسفند 91 17:04
مامان آرشان نگران شدم چرا نیستی؟سال نو مبارک
صبا
2 فروردین 92 2:21
سلام . ممنون که در پرسش و پاسخ نی نی وبلاگ به من برای اپلود عکس کمک کردید و یک پاسخ کامل دادید . به لطفتون کلی عکس اپلود کردم . واقعا متشکرم