آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

یادداشت های کودکی

خوش خنده

1391/6/7 19:59
نویسنده : زیبا
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم امروز بعد از ظهر رفتيم پيش دكترت تا ببنيم ميتونيم غذاي كمكي رو شروع كنيم يا نه دكنر هم گفت اگر ريسكشو قبول ميكني شروع كن منم تو دلم گفتم آدم مگه سر بچه اش هم ريسك ميكنه اونم شايد سماجت منو ديد اينجوري گفت كه بي خيال غذا دادن بهت بشم قرار شد شير خشك رو امتحان كنيم                                                                          بگذريم تو مطب اونقدر براي همه خنديدي  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ ازم پرسيدن تو دوران بارداري چيكار كردي كه اينقدر خوش رو شده  دكتر هم وقتي معاينه ات ميكرد به چشاش نگاه ميكردي و ميخنديدي دكتر هم خنده اش گرفت   راستي يادمه يه بار تو 2 ماهگيت فكر كردم سرما خوردي بردمت دكتر دكتر معاينه كرد گفت چيزي نيست ولي من گفتم چرااا هست آب بينيش مياد خس خس هم ميكنه دكتر رو به شك انداختم موقع نسخه نوشتن روبروش بوديم كه ديد داري ميخندي متوجه شدم تو نوشتن دارو سست شد دوباره بيشتر بهش خنديدي كه دكتر گفت ميخنده كه!! بعد هم 2 باره معاينه و سوال بعد معلوم شد آبريزش بينيت به خاطر بيشتر از حد ريختن قطره ي بيني بوده خس خس هم به خاطر رفلكس  دكتر هم گفت برو ني ني سالمه سالمه  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)