آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

یادداشت های کودکی

حرف دل مامان در پايان 4 ماهگيت

1391/5/21 12:46
نویسنده : زیبا
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم شروع 5 ماهگيت مبارك امروز واكسن 4 ماهگيتو زدي ني ني شكلكفعلا از تب خبري نيست خدارو شكر وزنت هم به 8و 100 رسيده 5 سانت هم قد كشيدي (ماشاالله) همه چيز خوب بود ولي نميدوني چقدر دلم گرفته باورم نميشه 4 ماه گذشت اونقدر شيرين بودي كه مثل باد گذشت دلم براي اين روزها تنگ ميشه ميدونم بالاخره يه روز ازم جدا ميشي ولي خدا كنه دلامون جدا نشه چه سخته به پاره ي تنت پريدن ياد بدي مادر باشي و رفتن بياموزي چه سخته يادت بدم زياد بغل نياي خودت تنها بخوابي خدايا دلم براي عطر تن نوزاديش تنگ ميشه ميترسم از اون روز كه ديگه مثل الان تو بغلم جا نشه واقعا چه درد شيرينيه مادر بودن ولي پسرم دلم ميخواد هر جا كه بودي دلت ازم دور نباشه مثل اين روزا غم وشاديت تو آغوش من باشه به غم هاتم راضيم بذار غمخوارت بمونم شاديهات براي خودت بذار اگر خدايي نا كرده شونه هات غمي داشت تو حمل كردنش كمكت كنم تو رو قسم به شيري كه بهت ميدم ازم فاصله نگير نميدونم وقتي اينارو ميخوني چقدر بزرگ شدي ولي اميدوارم عشق مادريمو قبول كني  عاشقتم پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)