آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه سن داره

یادداشت های کودکی

واکسن 1 سالگی و بد شانسی

1392/1/28 13:26
نویسنده : زیبا
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم امروز برده بودم واکسن ١سالگیت رو بزنم خوشحال بودم که واکسن راحتیه و ١دونه است وقتی رفتیم اتاق واکسیناسیون به پای چپت واکسن زدند و گریه کردی بعد از اون مسول واکسیناسیون با یه سرنگ دیگه رفت طرف پای راستت من متعجب دویدم طرفش و دستش رو زدم کنار گفتم واکسن ١ سالگیه چند تا میزنی که فهمیدیم اشتباهی واکسن ١٨ ماهگی تزریق شده و ناچارا باید این بار هم ٢ بار آمپول بزنی بمیرم برات چه بد شانسی اوردی وقتی رسیدیم خونه برای اطمینان با دکترت تماس گرفتم تا ببینم ضرری متوجه گل پسرم نباشه که خدا رو شکر خطری در کار نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرین
31 فروردین 92 15:41
وایییییییییییی خدای من عجب بدشانسی هم آورده عزیزدلم.مسئولان محترم بهداشت حواسشون کجا تشریف داشته.؟؟؟واقعا که بازم خداروشکر که به خیر گذشته .
محیا.مامان دینا
2 اردیبهشت 92 10:30
آخی بچه جونم عزیزم.عیب نداره کم حواسی بعضیا مشکل ساز میشه خدا روشکر خطری نداره
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 23:59
سلام عجب آدم حواس پرتی بودا.بیچاره بچه.دلم براش سوخت
مامان رادین
5 خرداد 92 19:02
سلام زیبا جان فکر کنم وبلاگ کلوپ سرگرمی بری کودکان بتونه بهسوالت جواب بده.بوس