آرشانآرشان، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

یادداشت های کودکی

اولين مرواريد

1391/10/26 14:16
نویسنده : زیبا
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم  بالاخره شدي جزء كباب خورها ولي برخلاف انتظار ما اولين مرواريدت از بالا جوونه زد ! به قول بابايي مثل مرد دندون در اوردي اصلا اذيت نكردي اگر نميديديم اصلا نميفهميديم  مباركه پسرم 

ديروز براي چكاپ پايان 9 ماهگي رفتيم مركز بهداشت وزنت 10و800بود و گفتند خيلي خوبه

حدود 20 روزي هم ميشه كه از هر جا كه گيرت بياد ميگيري و سرپا مي ايستي  آفرين اميدوارم زودي راه بيفتي

ودر آخر اينكه جديدا عاشق ماشين سواري شدي همش ميخواي پشت فرمون بشيني من كه ديگه تنها نميتونم باهات راه طولاني برم چون تو صندليت نميموني و ميخواي بياي تو بغلم منم جرات همچين كاري رو ندارم  شرمنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

هیجان
27 دی 91 8:50
مبارکهههههههههه اولین مردانگیه مرد کوچیکمون زیبا جون کباب هم نوش جونششششششششش خدا حفظش کنه براتون
محیامامان دینا
27 دی 91 15:29
اولین مرواردت مبارک گل پسر.


ممنوووونم
مامان آمیتیس
27 دی 91 18:15
دندونت مبارکه آرشان جون
ایشالا همه دندونات راحت در بیاد و اذیت نشی


ممنووونم
ماماني مهديار
27 دی 91 23:29
مباركه مباركه حالا حال ميده هي ماماني و بابايي رو گاز بگيري ،ايشالا بقيه رو هم به همين راحتي در بياري
الهام مامان آوینا
28 دی 91 1:17
تبریک میگم زیبا جون رویش دندون ارشان جون را. تصویر متحرکه خیلی جالب بود با دقت نگاهش کردم...
سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 دی 91 15:44
سلام زیبا جان. مدتیه ازت خبری نداشتم گفتم بیام حالی بپرسم
مامان آرین
1 بهمن 91 0:36
سلام.مبارکه دراومدن اولین مروارید آقا آرشان.انشاالله همه دندوناش براحتی دربیان.
الهام مامان آوینا
3 بهمن 91 21:16
سلام زیبا جون. من سری قبل که کن به به خریدم انگار بنا به گفته شما اصل بود ولی این دفعه که برعکس 4 تا بسته خریدم اولین بسته را که باز کردم دقیقا مثل همونی هستن که می گفتید تقلبی ان. به نظرتون واقعا کن به به هم اصلی داره و هم تقلبی ؟ اخه مغازه داره زیر بار نمیره میگه اصلی و تقلبی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مطمینید اونی که عکسای جلو و پشتش اندازه هم نیست تقلبیه؟؟؟؟
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 13:18
اره عزیزم. برای منم جالبه که برای اوینا هم خداراشکر حساسیتی ایجاد نکرده. پس شما هم دقیقا اطلاع ندارید که هم اصل داره هم تقلبی یا این که همش اصلن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 18:25
ممنونم زیبا جون از نظرت. اره الان فهمیدم اینایی که خریدم اصله انگار. ولی من دونه های ریزی توش لمس نمی کنم. اخه اون یکی قابل لمس بودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان داری کن به به استفاده می کنی؟؟؟؟؟/ دقت کن ببین دونه ریز تو لمس میکنی؟
الهام مامان آوینا
4 بهمن 91 18:50
اره زیباجون منم خیلی با زحمت احساسش میکنم. شما که از خودی. ما هم به کفش پاشنهدار می گفتیم کفش تخ تخی....ممنون بابت نظر گرمت عزیزم.
آتيلا جون و مامان شيما
7 بهمن 91 13:08
عزيز دلم تو خيلي خيلي ماهي... ماماني خدا عزيزت رو واست حفظ كنه... اولين مرواريدت هم خيلي خيلي مباركه عزيز دل... ميبوسمتون بووووووس....
❤مامانی❤
7 بهمن 91 13:27
سلام زیبا جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی نی نی جونت خیلی خوشکله ایشالا موفق شه ممنون که کمک کردی بای
مامان سیدمهدی
7 بهمن 91 13:52
سلام عزیزم تبریک میگم ممنون که به ما سرزدین برام جالب بود که اولین دندون آرشان از بالا در اومده .ان شاالله که بقیه دندوناش به راحتی در بیاد.
مامان کوثری
8 بهمن 91 17:05
برای دیدن مدل های جدید تقویم کودک و تم های مختلف جشن تولد و مدل های فریم ها و تقویم های روز عشق حتما بیاین وبم http://temparti.blogfa.com
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 13:48
سلام مبارک باشه اولین مرواریدت عزیزم امیدوارم همیشه سلامت باشی